سرخط خبرها

خطیر مسئول صدور یا لغو مجوز حرفه‌ای استقلال| جلسه بازیکنان درباره آپشن قراردادها

  • کد خبر: ۲۲۶۱۳۸
  • ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۹:۰۵
خطیر مسئول صدور یا لغو مجوز حرفه‌ای استقلال| جلسه بازیکنان درباره آپشن قراردادها
اگر مجوز حرفه‌ای استقلال صادر نشود، علی خطیر به عنوان مقصر اصلی شناخته خواهد شد.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، درحالی که برخی جریان‌های خبری مدعی شده‌اند که نشست اخیر میان بازیکنان و مدیریت استقلال درباره مجوز حرفه‌ای بحث شده، اما این اخبار صحت ندارد. ماجرای نشست اخیر میان مدیران استقلال و تعدادی از بازیکنان به جهت روشن شدن تکلیف آپشن‌هابی بوده که هنوز در قرارداد بازیکنان فعال نیست.

بازیکنان استقلال به باشگاه پیشنهاد دادند که با توجه به اینکه ممکن است قهرمان شوند، برخی آپشن‌ها که برای آنها سود آور است فعال شود تا اگر استقلال قهرمان لیگ شد آنها بتوانند جوایزی را از باشگاه بگیرند که مدیریت جدید باشگاه استقلال نیز با این پیشنهاد موافقت کرده است و قرار شده آپشن‌ها فعال گردد تا بازیکنان در صورت قهرمانی در لیگ برتر به مبالغی دست یابند؛ بنابراین نشست اخیر به این موضوع اختصاص داشته و درباره موضوع مجوز یا مباحث مربوط به حرفه‌ای سازی هیچ صحبتی در میان نبوده است. لازم به ذکر است که مدیران باشگاه استقلال معتدند که مسئولیت کسب مجوز حرفه‌ای به عهده مدیریت قبلی این باشگاه است و هر اتفاقی رخ دهد شخص خطیر است که باید پیرامون آن توضیح بدهد.

 

حالا باید دید که خطیر آیا مقدمات کسب مجوز حرفه‌ای را فراهم کرده یا خیر؟! خطیر در طول دوران حضورش در باشگاه استقلال همواره مدعی بود تا زمانی سکان مدیریت استقلال را به عهده دارد، اجازه نخواهد داد استقلال از لیگ قهرمانان آسیا حذف شود که باید دید آیا وعده او عملی خواهد شد یا خیر؟!

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->